Yello klomen degil fakat benim doktorum bana Famara yazmisti. Endokrin doktorum da glifor vermisti. Ikiside daha saglikli yumurta gelismesi icindi. 1. Ay tutmadi, 2 ay da maalesef negatifti :( Biraz demoralize olunce 3. Ay mola vermistim. 4. Ay tekrar famara ile denemeye karar verdim. Zaten 1 kutu ilaci max 3 ay kullanabiliyorsun. ve sukurler olsun ki son ilacta tuttu :) suan 5+3 haftalik gebeyim. NOT: herkesin tedavi sekli farkli. Doktorunuzun tavsiyelerine uymaniz bence cok onemli. Sevgiler...