Yas35 14 haftalık olmama rağmen mide yanmalarım cok fazla. Ne yesem pisman oluyorum burnumdan geliyor resmen. Sizler nasıl çozüm buluuorsunuz? Neler iyi gelir neler zararlıdır? Tavsiyelerinizi bekliyorum
Fatma Yas35 valla bende 31 haftalığım uyku falan kalmadı bende 🙄 soğuk süt biraz iyi geliyor rahatlıyorum deneyebilirsiniz
Esrelf Yas35 iyi gelmeyenler. Bahratlı acılı ekşili asitli yiyecekler. Yemekleri çok karıştırmayın. Yatmadan iki saat önce yemeği kesin. Yemek yedikten hemen sonra uzanıp yatmayın. Yatacaksanız başınız yükseltip yatın. Süt iyi geliyor. Birde mide için pastiller ve şuruplar ( gaviscon, rennie) var. Ama onlar kaçıncı haftadan itibaren kullanılıyor bilmiyorum doktorunuza bi soru. Birde gebelikte kullanılan mide koruyucular var bana doktorum mide koruyucu yazmıştı. Rahatlamıştım.
NeslihanPiaAbac Yas35 bir tane tatlı elma yiyorum yanmam anında geçiyor.özellikle yatmaya yakın mutlaka yiyorumtavsiye ederim
cimennbayann Yas35 hemşire süt demişti canım birde doktor gaviscon şurup yazmıştı onu söyle doktoruna ama bana faydası olmamıştı onun bende bir daha kullanmadım süt içtim hep asitli şeylerden uzak dur kahve kola cips domates falan gibi haşlanmış yumurta ye kahvaltıda hergün iki tane kaşar peynir ye helva ye ben hep öyle yaptım halada yapıyorum siyah zeytin yiyorum birde
NNeslihaNN banada verdi mide korucuyu çok rahatladım ne yesem acı acı sular geliyordu hamilelik reflüsüymüş yaşadıgım
Mahinursmr Ben sabah kalkar kalkmaz muz yiyorum mide yanmamı rahatlatıyor bide sakız çiğneyin int de okumuştum 😊
Elms92 Bende 19.haftadayım bir haftadır mide yanmam oluyor.soğuk süt,sade maden suyu,elma iyi geliyor.Tavsiye ederim canım
Aydaozk Soğuk su,dondurma, sakız, elma yatarken yastığımı yükseltmek benden hepsi bir süre rahatlattı sonra yine başladı 🙁 en son doktorum şurup verdi çok şükür rahat ettim 🤲🏻