annesininpirensesi tüp bebek ama tek gebelikti .Hiçbir sıkıntım yoktu rutin kontrollerime gidiyodum ,işyerinde suyum geldi hastaneye gittiğimde nst de 120 üzerinde sancılar çıktı ama ben hiçbir şey hissetmiyodum doktorun yanına muayeneye indim 4 cm açıklık var doğum başlamış dedi ve hemen sezeryana aldılar öyle doğum yaptım.Bebek ultrasonda 1.800 gözüküyodu ama 2055 gram doğdu .Doğduktan sonra küvezde tekrar 1.800 lere düştü bugün gittim yine 50 gram vermiş biberonla beslemeye başlamışlar.Hemşire normal efor sarfediyo verir dedi ama bilmiyorum 2070 şu an kilosu çok Zorlanıyorum artık çok özledim :(