Merhaba herkese ben 23 haftalık gebeyim kan tahlilim çok dusuk çıktı kan ilacına başladık ama ben nefes darlığı çok cekiyorum odadan odaya gidince nefesim kesiliyor kalbim çok hızlı çarpıyor benim gibi olup bildiğiniz faydasını gördüğünüz şeyler var mi