Merhaba arkadaslar bebeğim sanırım 3 veya 4 haftalık doktorum haftaya randevu verdi daha görmedim ama kan değerlerim iyiymiş insAllah sağlıklıdır ve sağlıkla kucagımıza almayı nasio eder rabbim. 🙂 ama ben daha cok basında olmama rağmen normal doğumla ilgili duyduklarım yüzünden cok endişeliyim fakat normal doğum yapmak istiyorum normal doğum yapan arkadaslar zorluklarını kolaylıklarını bizimle paylasırsa çok sevinirim simdiden herkes bebişleri hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütmeyi sağlıklı büyütmeyi nasip etsin insAllah