Nagis17 Herkese merhaba 31+1 deyiz, gece sular içinde uyandım ve çok korktum ama durum su gelmesi değilmiş sonradan altımı ıslattığımı anladım. Çok utandım hiç böyle bisi olmamıştı, 😔Aynı problemi yasayan var mı?
Sena09 Nagis17 Ben de dün öksürürken idrarımı kaçırdım baya bi🤭 Nasıl utandım anlatamam. 31. Haftamızdayız. Kegel egzersizi yapıyorum artık.. Ama sen uykunda kaçırmışsın. Rüya falan mı görüyordun acaba?🤔
Nagis17 Sena09 hiç bir fikrim yok, fazla su içip yorgun yorgun uyudum kalkamadım sanırım sonra da 🙈 sadece buna baglayabiliyorum