Ben 10 haftalık hamıleyım ve hamıle oldugumu ogrendım ogrenelı öksürüyorum burnum akıyor ve hapşuruyorum ama hasta degılım yanı hasta bırı hasta oldugunu anlar dımı ama ben oyle grıpmış üşütmeymış falan degıl sizde de varmı yarın kontrolum var ve doktora sorucam yoksa corona virisümü bulaştı dıye korkar oldum😒😒