Srny10- Merhaba arkadaşlar. Bebek telsizi veya kamerası alan, kullanan var mı? Hangi markayı tavsiye edersiniz? Memnun musunuz? Öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz çok memnun olurum.
pink01 Srny10- telsizde philips avent almanızı tercih ederim. görümcem kullanıyor 2 aylık bebeklerde çıtırtı sesini bile duyuyoruz
Nursah06 Srny10- canım ben almadım ama eltimin vardı o verdi kanz markası o kullandık memnun kaldık dedi ama gerek olmadığı için araştırmamıştım o araştırıp almıştı ebe kendisi
Minikk07 https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mijia-smart-home-360-derece-donebilen-kizilotesi-gece-goruslu-ip-kamera-hd-1080p-pm-HB00000GH8HQ Gece görüşu vs. Çokcok iyi 👌
nghn87 Bebeğim 13 günlük bebevo marka görüntülü telsiz aldım inanılmaz kaliteli görüntüde seste hele gece görüşü muhteşem fiyatıda 350tl görüntülü telsiz için bulunmaz nimet bence kesinlikle tavsiye ediyorum 👍