Werwe iyiyide kötüyüde pahaLı satıyo instagramda satanLar çok ayıp birşey üstüne beş katı fiyat koymak kuL hakkından başka bişi değiL hemen hemen hepsi aynı kaLitede ben wish den aLıyorm herşeyi çok şey getirttm aLiexpres uzun sürüyo wish bi haftada eLimde çantaLarında hepsi satıcısı farkLı ama kaLitesi aynıdır sanmıyorm sadece fiyat farkı war