Seda5892 @Ada_cn merhaba ben haftaya 32. Haftama giricem çalışamaz raporu alıcam.. sanırım sgkdan yatacak para, aldığımız maaşın son 3 ayın bürütüne göre hesaplanıp yatıyor.. ben son iki Aydır heyet raporu ile işe gitmiyorum bu durumda nasıl olur bir bilginiz varmı