Kbrbydk Annece evet burda da var hatta serklaj olup erken doğum yapan.Erken haftalarda yapılırsa çok sıkıntı olmuyor da geç atılınca sıkıntı. Bende serklajlıyım ama şükür 34 bitti 35ten gün almaya başladık.😍😍rabbim yardımcımız olsun👍
elmdmr Annece bende dikişliyimm 13 gündür hastanede yatıyorum kısalma var rahim ağzında inşallahhh erken doğum olmazz 25+5 günlüğüm 🤲🏻
Duyguslabebegi Annece inşallah zamanında gelir. Bende serklajlı ve çok pimpirikliyim bazen sanki dikişi hissediyor gibi oluyorum veya kaşıkta vajina da batma hissi oluyor 18+5 terim normal mi sizce ? Bugun mesela sol kasıkta alt taraflarda batma gibi sızlama gibi kısa ama keskin ağrılar hissettim var mı böyle bir şey hisseden ?
Ftszgn Var arkadaslar malesef... Face de serklajli hamilelik grubuna uyeyim orada cok karşılaştım 🙄 ben de serklajli yim cok sukur 35 haftalik olduk
Ftszgn Mmucizem ooo masallah tehkikeyi geçmişsin, bizim serklaj durumunda 27 yi gecince korkma artik🤲 Dikis atıldığının haftasina erken doğum ya da dusuk yapanlar var malesef,enfeksiyon en buyuk düşman
Ftszgn Annece malesef sirf bu yuzden erken haftalarda kaybedenlrr var,cok şaşırmıştım öğrendiğimde ki cok sukur hic enfeksiyon olmadim🤲 2 hafta sonra dikislerim alinacak 🤗
Duyguslabebegi Kbrbydk sizin kaçıncı haftada dikiş atılmıştı. Benim 14. Haftada atıldı 17 haftalık kaybım var. Şuan 18+4teyim çok şükür önerileriniz var mı acaba bir de bu haftalarda kasıklarda batma hissi oluyor mu özellikle sol alt kasıkta kısa süren ama kendini hissettiren keskin ağrılar?
Annece Ftszgn ben sezeryan olacağım icin doğum zamanı alırız dikişlerini dedi doktor 39 da alırız bebeği dedi ama o zaman kadar dikiş durur mu bilemedim 😁
Kbrbydk Annece kendine dikkat et canım sürekli yat. Progestan ve magnezyum kullan. İnsallah birşey olmaz içini ferah tut. Herkeste sorun olacak degil. Sonradan atılıp zamanında gelen de var 👍
Kbrbydk Annece durur canım arkadaşım da öyle olmuştu. Dikisliydi bebek donmemisti sezeryan oldu, dikisleri dogumda almışlardı.
Ftszgn Annece benim normal o yuzden 37 de alcam 2 saat sonra da dogabilir 2 gun sinra da 2 hafta sonra da dedi 🤭 iste en korkutucu o dikisleri bayiltmadab spectum takip alıyorlar 🙄
Ftszgn elmdmr icini rahat tut Allahin izni ile 🤲 brnim 19.9 mm di dikis atildiginda sonra 40 mm e uzadi hic korkma umutsuz olma,cok com su iç
Aysii elmdmr tüm hamilelere ayrı dualarım var ama size çok duacıyım o duyuguyu bende yaşadım oradaki bekleyiş sabrediş Allah’a sığınıp dua etmekten başka bişey elden gelmemesini iyi bilirim zor yaşıyan anlar rabbim hiç bir kula çaresizliği yaşatmasın rabbim 37 38 haftaları da size biz hamilelere gösterir inşallah🙏❤️
Annece Kbrbydk insallahhh allahim hayırlı zamanda sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin hepimziinnn
Annece Ftszgn ama hiç acımıyormuş o ben çok araştırmıştım doktoruma da sormuştum hatta çok basit ağrısız acısız bir işlem dedi