Aysugur33_ 32 haftalık gebeyim doktorum dün iki tur boyunda kordon dolanması var dedi. Bilgisi olan yazabilir mi. Kordon şu an çok sıkı değilmiş kalp atışı iyi
Zynpmasalim Benim kızda boynuna takmış kordonunu ama bir defa.doğuma engel değil su an için dedi.kan akışı normalmiş
Gul-08 Ablamın son 36. Haftasında dolanmış dedi ama bir sorun olmadı şükür, 2 hafta sonra düzeldi kendiliğinden