19+4 haftalik hamileyim kizlar. Dün hayatimda ilk defa aģda yaptirdim ilerleyen zamanlarda sıkınti yasamayayim diye jilete falan son verdim. Agda yapilirken kendimi haliyle biraz kastim ama cok ta degil neyse herhangi bir kanamam falan olmadi şükür. Dünden beridir ne bir kasıgimda hareket ne bebegime dair bir his hicbir sey hissetmiyorum normalde dönerken yada yururken yatarken bile kasigimda biseyler hissederdim bebegime birsey olmus olabilir mi 😭😭