Mavilianne Havvaa25 Bel sorununuz tam olarak nedir ? Bel kemiğim de doğuştan olan bir açıklığım var benim. Normal doğum yaptım sadece sonradan ara ara ağrım oldu oda. Suan oğlum 4 aylık ağrı sızı hiç bir sey yok
Guleren Basur değil diye biliyorum canım arkadaşımın vardı ileri derecede ama çok zorlandı doğumu baya zor oldu.Ama belle ilgili bir bilgim yok ne yazık ki.
Emin_e Hemoroidi sorduum doktoruma ben ozellikle engel olmadigini ama artirabilecegini soyledi, benim gebelik kaynakli malesef zaten. Beli bilemiyorum dr a danistiniz mi hic
Merdonunannesi 2 yerde bel fıtığım var.ilk çocuğumda normal doğum yaptım hiç bir olumsuz etkisini yaşamadım.şuan 2. Kez hamileyim doktora sordum yine de ilerleyen dönemde tekrar beyin cerrahiye gidip görünmen gerek ıkınmana engel oluşturabilir dedi