Doğum yapmama son 5 günüm kaldı, inş cuma oğlumla tanışacağım. Düne kadar çatlamam olmamıştı ancak dün karnımın çatladığını gördüm 😓😢 şu güne kadar çok iyi gelmiştim oysa ki, lierac gel kullanıyordum. 😒 çatladığımı söylediğimde ampulü var akut dönemde (kırmızıyken) çok işe yaradığını söylüyorlar denildi. 🥺 deneyimleyen kullanan var mı acaba? Alıp kenara koyamayacağım kadar pahalı🤷🏼♀️ 500 TL gibi bi şey, işe yaradığını söyleyebilecek biri varsa almayı düşünüyorum. Teşekkürler 🥺