Elif_Annesi24 Merhaba arkadaslar birsey sorucam 32 hafta calışabilir raporu aldım ama su an 34 haftadayım artık calısamıyorum işe gelmek eziyet gibi oldu. Doktorum rapor aldıgım zaman ne zaman istersen ızıne ayrılabılırsin demişti iş yerinde ise 37 beklemen lazım diyorlar. Şacma degıl mı hamilelik sonucta bu ne olacagı belli degıl bu ızın konusunda bilgisi olan var mı
Fatmaerturrk Elif_Annesi24 hayir canim doktoruna git raporunu verir insan kaynaklarina verirsin is yeri çalıştıramaz
mommyofson Elif_Annesi24 hayır kabul etmek ve çalıştığınız iki haftayı doğum sonrasına aktarmak zorındalar.
Elif_Annesi24 Fatmaerturrk canım zaten iş yeri hamilelik sürecinde hep zıt durumdaydı ben insan kaynaklarına calışabilir raporunu verdıgım de bana ne zaman. İzine istersen ayrılırsın dedı ama iş yerinde ki sorumluyla az önce konustum bana ızıne. Ayrılamazsın yok calıstıgın günlerin de yanar hakkın ölür fılan bır sürü laf etti
ays_c İstediğin zaman doktorun çalışamaz raporu verir ve calismazsin, bende bu hafta aldım raporu, doktorum zorlandigin zaman gel çalışamaz şeklinde değiştirelim dedi.
Elif_Annesi24 ays_c zaten olması gereken bu canım. Ama dediğim gibi sorumlu kişi her izin konusunda yada Baska birsey olsa hep hamilelik surecinde bayan olmasına rağmen hep bir zıtlaşma içinde sürekli kafamı allak bullak eder oldu
Esravza ays_c meraba canim çalisamaz raporu alinca paramizi alabiliyormuyuz bana bi arkdas calisir alirsan alabilirsin parani dedide bnde calisamaz aldim 32 haftalikken ama suphede kaldim bilginiz varmi acaba
Demet1307 Doktorun 37 ye kadar cakısabalır raporu verdımı vermedıyese o halde nasıl calısablır İnsan 37 biraz istaege baglu bsy gıt doktoruna raporunu al insan o halde gercektwn zor oluyor
Elif_Annesi24 Demet1307 evet canım rapor aldım ama doktor raporu verince ıyı hissetmediğin zaman gel rapor alabilirsin illa 37 beklemek zorunda degılsın dedı
Efilelif İstediğiniz zaman gidip çalışamaz alabilirsiniz. İş yerinizideki çalışan güzel uydurmuş. Ne demek 37yr kadar çalışacaksın. Hiç bi yönetmelik yasa hak hukuk bilmez bu insanlar.
Sinem62 32 haftaya kadar çalişmazsan devlet sana ödeme yapmıyor gıtmediğin günler için onun dişinda istediğin an çakabilirsin çalişamaz raporunu alırsın ne kadr geç çıkarsan o kadar geç işe göndersin tek avantaj bu
Elif_Annesi24 Esravza ben insan kaynaklarına sordugumda bu soruyu bana dogumda olacagın için biz maası vermiyoruz ama ödemeleri istersen dogum izini bittiğinde toplu olarakta ssk parayı veriyor yada ızıne ayrılacagında söylersin not düşüp aylık olarakta ücretini yaptırabilirler demişti
ays_c Esravza o konuda bir bilgim yok canım ,ben öğretmenim memurlara öyle bir para yatmıyor diye biliyorum çünkü izne ayrılınca bizim maaslarimiz yatmaya devam ediyor. Özel sektörde çalışanlar için sigortanın verdiği bir para var diye duydum ayrıntılarını bilmiyorum.
Elif_Annesi24 mommyofson fark ettıgım şu insan kaynakları doktor ikisinin sizleri birbiri ile eş sadece sorumlu farklı farklı icat uyduruyor sadece insanın canını sıkıyor
Gunescansu Haftaya kadar çalışmanız tamamen doğumdan önceki 5 haftayı doğumdan sonraki izninize bağlamak ve doğumdan sonra daha çok bebekle vakit geçirebilmek 32. Haftadan sonra çalışıp çalışmamak tamamen size bağlı iş yerini ilgilendiren bir konu değil
Elif_Annesi24 Gunescansu canım izine ayrılsam bır dert ayrılmasam bır dert ancak kafa karıstırmak ıcın laf kalabalığı yaptı. Bende sizlere sormak istedim bilgilerinizi paylastıgınız ıcın tesekkur ederim