Ayın 27 sinde adet olmam gerekiyor du olmadım 28 inde idrar testi yaptım pozitif çıktı akşama doğru kanamam başladı hastaneye gidip kan verdim beta HCG 15 çıktı düşük olabilir takip et dediler ve progestan verdiler 2 gün sonra tekrar HCG testi yaptırdım 46 çıktı 2 gün sonra tekrar yaptırdım yani dün 48.9 çıktı düşük mü yapıyorum başından böyle bi olay geçen varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🙏😔