Gamzeugur23
Ayrımcılık olması için eş dost hikayesini sabitlememiz lazım. :) Biz burada kimseyi tanımıyoruz.
Herkesin hikayesi sabitlenmiyor. Gündemimize göre doğum hikayelerine yer veriyoruz. Bazen hiç sabitlenmiyor, bazen de 10-15 tane açıldıysa o gün içersinde 1-2 tanesi sabitleniyor. Binlerce üye arasında ayrımcılık yapmaya çalışmamız biraz tuhaf olurdu sanırım.
Geçmiş olsun🙏 Ürün hizmet değerlendirme etiketini kullanarak hastane için şikayetlerinizi belirtirseniz daha çok kitleye ulaşabilir.
Sağlıkla büyümenizi dileriz. 💐