36+1 haftalığım dünden beri bebek hareketleri azaldı yani gün içinde hareket ediyo ama az yani sebebi ne normal mi en sonki kontrolüm bi hafta önceydi herşey normaldi hatta doğum pozisyonu almış dedi doktorum sizlerde nasıl hareketler? Bu haftalarda olup doğum pozisyonu almış olanlar özellikle??