Merv1908 Kızlar 20+5 olduk haşa hareketlerini hissedemiyorum perşembe günü detaylı ultrasona girdik şükür gayet sağlıklı herşey yolunda 🙏🏻 erkek bebek annesiyim doktora da sordum ama 3 4 haftaya kadar bariz hissedersin dedi
Momgirl Merv1908 hiç endişelenme ben 24.haftada hissedebilmiştim. Doktor ilk gebelik çok normal dedi. Burda herkes 16 17 hissediyo ben nie hissetmiyorum die hep kaygılanıyodum. Sende inşallah tez zamanda bu güzel duyguyu hissedersin
damlanne Merv1908 bende öyle canm 20+6 arada pıt pıt bişeyler hissediyorum okadar bazen hiç hissetmiyorum😏
Ezesel Merv1908 İlk gebelik ise hareketlerini geç hissedersiniz bende ilk bebeğimde nerdeyse 6. Ayda tam manasıyla hissedebildim. İkincisinde nerdeyse 3,5 aylıkken hissettim yani aşağı yukarı 16. haftalıkken .
Koalina Ben tam net hatırlayamamakla birlikte ya 21 de yada 22 de hissettim Canım ilk gebelikse geç hissedilebilir.
Koalina Merv1908 Endişelenmeyin ileriki dönemlerde endişelenecek şeyler çok çıkıcak zaten 😅 sakin olucak demek ki Bebişin bende geç hissettim💕
Merv1908 Koalina şimdi içerde sakin olup doğunca ortalığı yıkmasın 🤭😁 olsun canım feda ona sağlıkla doğsunlarda ❤
Koalina Merv1908 Genelde karnındaki hareket nasılsa öyle diyorlar benimde aşırı hareket eden bir kızım yok bakamadım yaşayıp görücez😀 Rabbim herkesi evladına sağlıcakla kavuştursun 🤲🏻
Dkk Haftamdayım. Ancak bir hafta 10 gündür hissediyorum ki onun bile bebek hareketleri mi olduğundan emin değilim 🤷🏻♀️ Aşı için gitttiğim de hemşire kalbine bakalım dedi ne kadar hareketli maşallah hissediyorsun dimi dedi yooo dedim 🤦🏻♀️ Hemşire şoka girdi çok hareketli nasıl hissetmezsin diye 🤭
Merv1908 Momgirl evet ilk gebeliklerde normalmiş etrafımda ki herkes 16 17de hissettim diyor üzülüyorum
Edanurdg Dkk benimde ilk gebeliğim kilodan tabi biraz daha geç hissedeliyor demişlerd bana 19+1de 2defa hissettim bir kaç gün geçince anlamaya başladım tekmeymiş gerçekten😊 ilk gebelikte 22haftaya kadar hissetmemen normal demişti doktorum