Perşembe gecesinden bu yana kasıklarımda ağrılar olmştu. ama sürekli adet ağrısı gibi pek önemsemedm açıkcası..sonra cuma sabahına uyandığmda nişanmn gelmeye başladığnı ve o ağrıların kesintili bi şeklde gelmeye başladını farkedip doktorumu aradm o da ağrıların şiddetlerinirse sıklaşırsa gel dedi bana. ondan sonra sayım başladı önce düzensz gelip gitmye sonra 20dkda bire 15dk da bire düşmeye başladı.akşam yatma vakti gelene kadar 10dkda bire düşmüştü ve artk rahatsız ediyordu ama yaşadmn tam olarak ne oldunu bilemedmden hastaneye gitmeye ihtiyaç duymadm . sonra gece 5 6 dk da bire düşen ağrılar aslnda doğm sancısı oldunu o vakit anladm ama geç olmştu uyutmayacak derecedeydi ve sabahı iple çektm erkenden kalkp hastaneye geldm ve muayne oldum. Doktorum sızann aslnda nişanla beraber su oldunu ve suyun bittiğini söyledi bana iyki geldn hemen dedi sonra hemen yatış verdiler 1 buçk cm açıklk oldınu suni sancı deniyecemizi fakat bebeğim strese girerse suyu bittinden sezeryana dönecemizi açıkladı. doğmhaneye gittim ve suni sancı bağlandı ancak 30 40dk arası hemen kalp atışları düşmüştü bebeğimin ve o şeklde acil sezeryana alındm . ve şuandan minik adamım yanımda çok ağrım sancım oldu halada var sabaha taburcu olucz inşAllah ama hepsi geçti gitti onu görüp kucama alınca sağlıkla geldni görünce 🧿Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu herkesi sağ salim kurtarsn bebişlerinize kavuşun hayırlısıyla ve artk happyykidse geçme vakti😀👍