Bugün doktorum kıza çok benziyor ama emin konuşmak İçin 16 haftayı beklememiz gerekiyor dedi ama ben yinede okadar sevinçliyim ki inşallah değişmez iki oğlum var Allah sağlıklı uzun ömür versin bi kızımız olursa dünyalar benim olur bu haftalarda tahminde bulunan sonra değişen oldumu? Nasıl bekliycem 4 hafta 😂 hemen alışverişe dalmak istiyorum Rabbim sağlıklı ve hayırlı evlat versin tabiki o öncliğimiz