Deryaynur Ben çok cins bir insanım,doktora ısınmam lazım ilgi alakası falan... çalıştığım için hep 5ten sonra gidiyordum bütün acildeki doktorları tek tek denedim yani Muayene olmadığım doktor kalmadı,en son Ben Elif hanımdan karar kıldım. Sende muayene olduğun zaman onda karar verirsin eminim. Cok ilgili alakalı. Ben mesela muayne sürecinde 3,4 kez gidiyordum,hep anlayısla karsıladı sağolsun😊