Emin_e regl ağrısı gibiyse ve ara ara, düzensiz geliyorsa yalancıdır. Zaten doğum sancısı olduğunda bebek kasılıyor içerde. Daha önce hiç nstye girdiniz mi bilmiyorum ama kasılmaları ölçmek için karnın yukarısına bağladıkları başlığın olduğu yerde oluyor bebeğin toplanması. Yavaş yavaş bebek orda toplandıkça sancının şiddetide artıyor bebek gevşedikçe yavaş yavaş azalıyor. Maksimum 1 dakika sürüyor. 🤗