Kızlar 30.haftada kahve rengi leke gelmişti doktorumu aramıştım ertesi gün çağırdı nst’ye bağladı herşey normal çıkmıştı. 32.haftamdayım dün akşamda gelmişti şimdi yine gelmiş dün sabah doktor kontrolündeydim herşey normal demişti yinede endişeleniyorum neden olur ki başına gelen varmı ??? 😔