Guni92 Kızlarr avicenna da ayfer diye bir doktora gidiyorum ama hep sezeryan yapıyor diyorlar bende şuan 34.haftamdaym kafası cok büyük normal doğumu zorlaştırabilir dedi sezeryan yapabilriiz dedi. Giden varmı bu doktora 😖
Hll34 Guni92 bende Ayfer hanıma gidiyorum 17 haftalığız daha yolun başındayız şimdilik memnunum ama bende bi kaç postta sezaryan yanlısı diye okudum şahsen merak ediyorum gerçekten öyle mi normwl doğum yapabileceksek sezaryen neden yapalım sonucta
Guni92 Hll34 ben doğum yaptım sezeryan 🤷🏻♀️ Çatın dar dedi o yüzden mecbur sezeryan oldum ama çatım gerçekten darmı bilemiyorum🤦🏻♀️
Hll34 Guni92 hayırlı olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bu zorlu zamanda özellikle Allah bağışlasın 🙏🙏🙏 normal yada sezaryan hiç fark etmiyor sağ salim gelsinler öncelikle 🙏 ayfer hanımın dikişi iyiymiş ama onu cok duydum