Aslima Merhabalr hani dışarda balık pişiriyorlar ya hem alıyosun hemde orda pişirip veriyolar oralardan yediniz mi hiç. Guvenilirmi yani. Kızartma olan değilde ızgara gibi bişey yapıyolar ondan yesem zarar verir mi ki
_Mrv_ Aslima güvenilirliği balığı pişirene bağlı ızgaradan sonra pis bir kutuya koymuyorsa ya da ortam temizse bence bir sakıncası olmaz, balığın derisini de yemezseniz daha iyi olur.
Manyakcadl Aslima buzhane olmamasina dikkat edin taze balik yemege calisin, baska da farketmez bence (kimisi dip baligi mi degil mi diye de bakiyor ama bilemiyorum)
Aslima _Mrv_ hep ordan alırdık önceden. Şimdi de ben pişme şekli sagliksizmi diye korktum. Bide aleminyum folya tepsisine koyuyor ama altına bi karton gibi bişey var onun üzerine balığı koyuyorlar. Derisi zararlı verir . Puldan bahsediyrosunus sanırım
Aslima Manyakcadl aynen taze geliyor ve pişirme yerleri var ordada pişiriyorlar ister eve götür ister orda ye. Ben genelde hamsi yiyorum başkada güvenemiyorum
pyymamm Aslima ızgarada mikroplar ölür derler hep sağlıklıdır diye ama dip balığı mı hangisidir o önemlidir bence