Uzm-Nurse Merhaba , beklenen adetime 11 gün var. Ovülasyon testi ile takip yapıyorum fakat dün T çizgim belirgin di düşündüm ki bugün yumurtlamarım ... fakat Bugün kü testte belli bile değildi , sizce neden olur ki :(
Aysegulum27_ Uzm-Nurse geç yumurtlama olabilir bende adette sonra26.gün yumurtlama görmüştüm .test yapmaya devam edin adete kadar .eğer yumurtlama görmeden adet olursanız doktora gidin yumurtlamanızda sıkıntı vardır .ilaçlarla yumurtlama sağlanıyor
Uzm-Nurse Tugce1803 hayır Tuğçe hanım :( en az diğeri kadar belirgin yada daha fazla belirgin olması gerekiyormuş ya . Belirgindi ama o kadar değildi , şimdi hiç iz bile yok :(
Esraabulut İyide bu koyuluk yumurtlaama sayılmıyorki c çizgisinden daha koyu olması lazm yumurtalama olması için yada ikisinin olması lazm aynı şekilde. Bende ovülasyon kullanıyorm bi gün böyle bi gün silik çıkabiliyor bu yumurtlama demek değil
Uzm-Nurse Esraabulut zaten yumurtlama demedim ,ama adetime 10 gün kaldı cuma böyleydi şimdi attık hiç iz bile yok diyorum
Esraabulut Uzm-Nursebu olabilen bişey testi yaptığın saate bağlıda olabilir yada aldığın sıvı miktarınada