Elfaksy Hamişlerrrr son 16 dayım belki daha az belki daha çok bekleriz ama tahmini rakam bu 🥰 sizlerin ne kadar kaldı?
Oyku10- Elfaksy heyecan çok ama gelmeye niyet yok malesef bir haftadır ha oldu ha olacak diken üstündeyim😂
Elfaksy Berrygurumi benimde 16 ama bende öyle hissediyorum bakalım 4 ü 38.haftamız oluyor 4 ünden sonra heran beklemede olcam bende hayırlısı olsun 🥰