Rabissss 33+4 olduk bende mide ağrısı yanması vs yaşıyordum son bir kaç haftadır özellikle geceleri artan, kontrolde doktoruma bahsettim mide koruyucu verdi canım sende durumdan bir bahset bakalım kontrolünde. Bayağı rahatlattı kullandığım günden beri problem yaşamadım çok şükür 😌