39+6 da muayene oldum 2 cm açıklık varmış. Ama sancım falan hiç birşeyim yok. Eve geldim açık pembe olmuş iç çamaşırım. Sonra koyu renkli kan geldi tekrar açık pembeleşti ama suyum sancım yok bebek hareketleri de normal. Doktora gitmem gerekiyor mu? Bu durumu yaşayan var mı?