Pinksmile Arkadaşlar böyle bir duaya rastladım. Erken doğum ve düşük riski olanlar umarım içinizi rahatlatır şifa olur. “Yâ tâmmu fela tesıfül elsünü külle künhi celâlihi ve mülkihi veizzih.Yâ Tammu” 1. ](src)
Sinem67 Pinksmile amin inşllh. Bn 23+3 oldum içimde korku var hep sanki erken gelck kaybwdecm dye. Alt tarafıma vurunca panik oluyrm
pyymamm Sinem67 erken doğum riskiniz var mı yok my diye rahim uzunluğunuzu ölçüyo doktor korkmayın bakmadı bsy demediysw sorun tehlikeniz var yada ypksa öğrenmiş olursunuz
pyymamm Sinem67 sanırım ayrıntılıdaydı ama siz doktorunuza sorun o zaman benim korkum var riskim var mı deyin
Cansummm Sinem67 kendi dr unuza da mutlaka söyleyin her kontrolünüzde rahim ağzı uzunluğunuzu ölçsün. Önemli bir durum 20. Haftadan sonra özellikle