pink01 emineserkan2020 yeşili bilmiyorumda normal limonum ben 13+4 gayet iyi gidiyo hiç hamile değilmişim gibi kızım kıyamıyo bana doğunca çektiricek galiba
Moonlight1 emineserkan2020 11+3 olduk ☺️ Yarin doktor kontrolümüz var cinsiyetini çok merak ediyorum umarım doktorum söyler 😊
Nese_krc pink01 cinsiyetini ne zaman öğrendiniz, bende 13+2, cinsiyet erkendir diye daha gitmemiştim doktora 🙈
pink01 Nese_krc ben 12+6 da gittiğimde ikili test için incelerken söyledi değişirmi bilemem ama emindi doktora ultrasona göre değişiyor o işler ☺️
Rabiasare Bizde 11+4 olduk bir yeşil limon kadar diyorlar bu hafta kontrolüm var acaba cinsiyet belli olur mu