Ceylan35 Çok feci ağrım var 27 haftalık gebeyim benimle aynı durumu yaşayan varmı acile gitsem bişey yapabilirlermi acı içindeyim lütfen yardım edin
Bahar14 Ceylan35 bende 27 haftaligim ve ayni seyleri yasiyorum cok kotu batma hissi bide sirt bel agrilari eklendi ustune😢
pyymamm Ceylan35 ilk zamanlarda benimde öyleydi azaldı birAz etim genişlediğine artık yanma sekline dindi acısı
Humi Ceylan35 tel tarafli oluyorsa benimde vardi sipa donmus ayaklari sag kaburgamin altinda dans ediyor onun icin batiyormus
Rmys_krck2534 Batma hissi bende de çok oluyor canım, sırt ağrılarım göğüs altı batmalarım Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Tugceonal Haftadan beri benim devam ediyor 23. Haftadayız şuan ve hiçbir şey yapılmıyor😔 dayanılmaz bir acı oluyor ama yapacak bir şey yok 🤷♀️ Biraz yürüyüş dik oturuş , uzanmak biraz rahatlatıp tekrar başlıyor 😢
Ceylan35 Mebos normalde acıya dayanikliyimdir ama bu çok fena bişey hem kaburga hem göğüs altı batması uyuyamıyorum çok şiddetli batma 🙄
Mebos Ceylan35 magnezyum kullanıyormusun bana yan etki lavabo konusunda zorladı bıraktım biraz iyi geliyor seni iyi anlıyorum haklısın ama elden bişi gelmiyor
Ceylan35 Mebos yok kuzum doktor onermedi fazlası zarar dedi magnezyum için çekilen çile kutsaldır diyip cekicez mecbur onlar iyi olsunda
Ftsctn_20 Ceylan35 Bende yaşıyorum canım görümcem hamile o da yaşıyor aynı sorunu genelde hamilelikte olan bir şeymiş sen yine de doktoruna sor tabi. Öne doğru biraz egilsen daha çok yaşanıyor sorun o yüzden uzanıp dinlen bence.
Ceylan35 Ftsctn_20 valla uzaninca daha çok batiyo kuzum ya doktora sorsam ilaç vermiyor e bende verse dahi icim rahat etmez kullanamam Allah buyuk
Aycalyaa Ceylan35 ben 29 ve 30 haftalarda yaşadım onu canım simdi 32 olcaz yarın hala ara ara oluyor ve normal olarak degerlendiriliyor