Hira33 Merhaba benim adetim En son 22/12 de oldum ve sahada olmadım kan testi yaptım negatif çıktı hala adet olmadım acaba hamileyim ve daha kan testinde çıkmadı mı lütfen yardım edin iki yıldır bekliyorum
Asyaaafatih Hira33 ara ara test de yap. Çünkü benim günüm geçince kan testi verdim çıkmadı ikingun sonra testte çıktı öyle olabiliyor canım. Şimdi 15 haftalığım 💗
pink01 Hira33 geç döllenme olsa bile bu kadar gecikmesi bırak kanı idrar testinde çıkması için bile yeterli muhtemelen stresten.
Yesim3453 Hira33 canım ben de en son 18.12 de oldum adetimi ve 20.01 de Adetim gctiği için kan testi yaptrdım sımdı 5 hftalıgım cok sukur ♥️ Umarım aramıza katılırsın hayrlısıyla Rabbimin izniyle 🙏
Hira33 Asyaaafatih inşallah bende hamileyimdir böyle bişey de var rahim kısmım çok ağrıyor karnımın aşağı tarafı ve gece başımı yastığa koyar koymaz başım çok dönüyor bide sabahları çok dönüyor
Selen2688 Yesim3453 siz 6haftalık olmuyomusunuz çünkü benm 25 aralık şuan 5+4 m canm bende cuma gidicem keseyi be zaman gördünüz acaba?
Hira33 Zeyk karnıma fena ağrılar giriyor gece başımı yastığa koyduğumda başım dönüyor sabah aynı uyandığımda başım dönüyor anlamadım ki gün içinde de bazen başım dönüyor
Hira33 cerenozb07 ben yurt dışında yaşıyorum burda sadece Doğum hastanesi var acili falan gitsem diyorum kararsızım
Yesim3453 cerenozb07 kese grundu kalp atışı için de nasip olursa cuma gunu gidicem dua edin bana da. Bu yolculugun her gunune her doktor ziyaretine yüregi agzında gidiyo insan yani ben oyle oluyrum en azından ☺️ Hayırlısıyla herkes tatsın bu duyguyu inşAllah 🙏