Benim bebeğim 16.haftada doğum pozisyonunu aldı.Plasentam da aşağıdaydı.Ben bol bol dinlendim ayaklarımı uzatıp yattım.Sancım olmadığı günler 20 dkyı geçmeyecek hafif tempolu yürüyüşler yaptım.Kalsiyum magnezyum haplarını ihmal etmeyin çünkü bebek aşağı kasılmalar nedeniyle düşüyor.Sizin hissetmediğiniz kasılmalar oluyor.Progestan verdiyse doktorunuz kullanın.Bazen proluton iğne de yapılıyor.Merdiven çıkmayın,çok ayakta kalmayın.Bir günlüğüne bile olsa uzun süre yürümeyin.2-3 kilodan fazla bişey kaldırmayın.Çömelme hareketi yapmayın.İlişkiden uzak durun.Onun dışında yapabileceğiniz bir şey yok.21.haftada bebeğim normal pozisyona geldi.29.haftada da plasentam normale yaklaştı.Eğer dinlenir kendinize dikkat ederseniz düzelir diye düşünüyorum😊