Yildizim edward Her lavabodan sonra temiz yıkardım sonra peçete ile kuruturdum sonra olmadı saç kurutma Makinesi ile kuruturdum sonra da kremleri sürerdim. Hatta 3. Gün kontrole gittiğimde dikişlerine ne oldu demişti doktor anında düştü.
Basakasaf edward her tuvaletten sonra ılık suyla taharet alırdım gazlı bez ve batikonla temizlerdim dikişi etrafını kuruturdum
VLD-61 Hiç birşey yapmıyosunuz o kendiliğinden düşüyor.zaten doğumdan sonra doktor sizi kontrole çağırır.bakar dikişlere
HaticeeKckylmz Yildizim aynı sekılde bende çok dıkkat etmıstım her duştan sonra saç kurutmayla kuruttum falan iç çamaşırı temızlıgıne çok dıkkat ettım tuvalet temızlıgınede enfeksıyon kapmasın dıye
Yildizim edward fito diye bir krem vardı bir de kantaron yağı vermişti sanırım onun çok faydası oldu. Yumuşacık tutuyordu dikişleri
VLD-61 edward sizi doktor ne zaman kontrole çağırdı.birde taburcu olduğunuz zaman size söylemediler mi.
Yildizim HaticeeKckylmz dikkat etmek lazım en korktuğum enfeksiyon kapmasıydı. O yüzden lavaboya girince yarım saate ancak çıkardım 😅