Merhaba güzel anneler💕 ben salı günü şeker yüklemesi yaptırdım biraz yüksek çıktı,gebeliğe bağlı şeker dediler, buaksam doktor randevum var, beni neler bekliyor?yaşadınız mı bu durumu,ve kurutulmuş meyveler çekiyor canım ara öğün yapmak istiyorum sıkıntı olurmu sizce,şekerden dolayı😞 bebeğime çok zarar veren bi durum mu bu😞