Benim karnım hep aşağıda. Bebek dönünce öyle gözüküyo zaten. 3uncu bebeğim ve hep daha 30 hafta olmadan aşağı döndüler. Hem 30uncu haftadan sonra oturmak kalkmak yürümek uyumak herşey zor. Ağrılar sancılar da oluyo. Bazi zamanlar insan doğuruyorum sanıyo. Dinlenince geçiyorsa korkacak bisey yok yalancı sancidir. Doğuma hazırlık ağrılarıdır. Geçmeyen sancin olursa doktoruna görünürsün canım.