Hll3840mhmt hayır canım yürüyüş yapma riskli dönem geçene kadar sürekli istirahat etmen lazım. Ben lavabo harici kalkmadim o dönem. Hatta doktor bana "arabaya binme, misafir çağırma, misafirliğe gitme, sürekli uzan, sıcak suyla dus alma, dus süren kısa olsun. Egilme, bol su tuket "demişti. Bende harfiyen uygulamistim. Düşük riski olan birine kim yürüyüş öneriyor olur mu öyle şey?