Hanımlar 3lu tarama testi kaçıncı haftada yapılıyor?
Gulsumkrbgr 16-20 haftalar arası
11 ve 14 haftalar arası yapılıyor benim sün yapıldı 12+4 te
Melekk61 yanlışın var o ikili test :)
Pardon cnm kafam karıştı evet yanlış 🤣