Kızlar merhaba 1haftadır geçmeyen öksürüğüm için bugun doktora gittim mide reflüsüne bağlı bişi olduğunu söyledi bunun için öksürük hapı NOTUSS 50mg SR verdi bide gaviskon şurup verdi gaviskonu içtim ama hapı kullanan var mı aranızda bugun 18 haftalık olduk endişeliyim sonuçta doktor veren kişi ama içmedim daha 😔