Merhaba 6 hafta 2gunluk hamileyim son gunlerde hicbisey yiyemiyorum ve bulantim oluyor birde midemde qaz olusuyor fazlasiyla su bile icdiyimde midem cok kotu bir onerinizin olan varmi dogadan zencefikli kimonlu cay iciyorum arada azda olsa iyi gekiyor