sinber aynen ben de senin gibi duşunuyorum , hamd olsun ki saglikliyiz her ay yeni umutla geliyor , ben de birkac gebelik gecirdim onlara benzer belirtiler hissediyorum , bir yandan da bastiriyorum yoktur diye , bi haftaya belli olur bekliyoruz heyecanla ☺