Gzd2106 ilk doğum 4 kilo ve üzeriyse be kendinizi nede bebeğinizi riske atmayın. Kilo almasını istemiyorsanız diyet uygulayın kilosunu korusun bebeğiniz. Eskilere şuursuz biçimde Doğum yaptırırlardı çünkü imkan yoktu ve sıkıntılarını çekmekteler hala. Eğer doktorunuz uygun görmezse lütfen dinletin doktorunuzu. 4 kilo üzeri doğumlarda; doğumun zor olması, omuz takılması doğum sırasında,kemik veya sinir travmaları olabilir. İlerde sizde idrar torbası sarkması idrar tutamama gibi problemlerde karşılaşırsınız. Doktorunuz bunun için uygun olmadığınızı söylerse ısrarla normal doğum diye diretmeyin ama problem görmezse deneyip normal doğum tabikide yapabilirsiniz. Hayırlı doğumlar