Kizlar mumkun oldugunca uzun tutmamaya calisicam:))oncelikle hamileligim basindan beri cok rahat gecti ne bulanti ne bi agri sadece 3.ayin sonunda ufak bi rahim acilmam oldu o da iki haftalik yatak istirahatiyle gecti 37.haftama geldigimde doktorum cati muayenemi yapti ki hic korkulacak bisey degilmis gercekten catin biraz dar normal dogum zorlayabilir ama gene de deniycez imkansiz degil dedi 40.haftamda hâlâ ne acilma ne sanci hicbisey yoktu nstde hep 0 cikiyo doktorum artik suyumun azaldigini bu sekilde en fazla iki gun daha bekletebilecegini soyledi cati darligi da oldugundan suniyle baslarip sonu sezaryene donsun istemiyorum dedi ertesi gun icin randevu vardi son kez bakalim artik alalim dedi ertesi gun gittik nstde ufak sancilarim cikmis ama ben hicbisey hissetmiyorum doktorum ufak da olsa kendi sancini gordugum icin kusura bakma sezaryene falan almam normal dogumu baslaticam dedi😄aslinda kendimi sezaryen fikrine alistimistim ben de cunku korkmaya baslamistim artik ertesi gun sabah erkenden gel propessle baslaticaz dedi sabah gittik 6:30 gibi ebe fitili yerlestirdi cok az bi agri oldu saat 8e dogru sancilarim basladi pilayes topunda hareket yapmaya basladim secde pozisyonunda esime belime masajlar yaptirdim ama artik dayanamaz hâle geldim 11 gibi ebe acikligima baktiginda 6 cm ve bekledigimden cok guzel ilerledin dedi epidural istiyorum dedim ama yapma dedi o etkisini gosterene kadar tam acikliga ulasmis olursun bu sefer ikinamazsin dedi vermedi zalimin kizi😂12:30 gibi artik esime dedim hemen git doktoru cagir alsin beni sezaryene istemiyorum ben normal falan ebe geldi tekrar acikligina bi bakalim seni bi dusa alayim rahatlarsin dedi catala almasiyla kiz ne dusu cabuk doktoru cagirin tam aciklik bebegin kafasi gelmis dedi hatta bana bak elini getir bebeginin saclarina dokunacaksin dedi hayir dedim korkudan dokunamadim🙈nasil ikinmam gerektigini anlattilar ama ben cok beceremedim galiba 5-6 ikinmadan sonra 12:44te girdigim dogumhanede 13:04te kizimi kucagima aldim simdi 10 gunluk olduk sukur dogumhaneden yuruyerek cikip odama gectim kac tane dikisim var bilmiyorum ama kizim yuzunu kapatarak geldiginden biraz yirtarak gelmis su an gecti bile dikis agrisi her wcye gittigimde baticonliyorum onun cok faydasi oldu yani en son tavsiyem doktorunuza guvenin normal ya da sezareyn diretmeyin sizin icin bebeginiz icin en hayirlisi neyse o olsunyavrusuna kavusmayi bekleyenleri de rabbim sag salim kurtarsin insallah🤗bu arada gene de uzun anlatmisim hakkinizi helal edin:))