Ben bilmiyordum kayıt yaptırmam gerektiğini. 32. Haftamda gittim çok kızdılar🙈 hemşireler doktorun kadar ilgileniyor. Özel hastaneyede gitsen doktorun şunları bunları yaptımı vs diye çok detaylı soruyorlar. Kısacası sıkı takip ediyolarmış. Gitmende fayda var 😊