Bebekanne merhaba bende onu kullanıyorum , fakat adetime 10 gün kaldı yumurtlama görmedim ? t çizgisi hep silik... hemşireyim nöbete gittiğim günlerde yapmadım 1-2 defa testi sizce o sırada mı oldu yoksa geç yumurtlaması olanlardan mıyım? Polikistik var fakat görsel olarak , belirtilerini yaşamıyorum çok şükür doktor gerek yok engel değil sana demişti