Selam arkadaşlar, bu haftaya kadar normal doğum için herşey normaldi, bugün kontrole gittim doktor bebeğin kafasının yukarı çıktığını söyledi daha da dönmez sezeryan dedi, ama ben beklemek istiyorum, sizce bu saatten sonra aşşa döner mi, dönmesi için ne yapmalıyım