Hemsire5765 ben sudocremı ellerıme nemlendırıcı diye kullanıyorum. Mükemmel oldugnu kullandıgım ıcın söyleyebilirim, banada bebegı olan arkadasım önerdi ince bir tabaka halınde sürülüyor ve cidden bebişinde tek bir pişik olmadı o derece koruyucu. Ayrıca bizler için de harika bi krem gögüs ucundan vücuda kadar kullanılabılıyor